Comitetul Executiv al Federației Române de Fotbal a aprobat miercuri demararea unei campanii de strângere de date, pentru formarea unei imagini corecte în ceea ce privește formatul optim pentru competiția Cupa României.
În cadrul procedurii de colectare de date, va avea loc o consultare cu toți actorii: managementul cluburilor, jucători, antrenori, fani, sponsori și deținători de drepturi tv, precum și asociațiile județene de fotbal.
O structură optimizată a Cupei României își propune să aducă mai mulți spectatori pe stadioane, o creștere a audiențelor tv, a veniturilor din sponsorizări și bineînțeles un sprijin pentru cluburi de a-și îmbunătăți jocul.
De asemenea, un alt obiectiv este ca noua structură să răspundă și mai bine modificărilor din calendarul național și internațional.
Partenerii Federației Române de Fotbal în găsirea celui mai bun format competițional pentru Cupa României este firma olandeză Hypercube, care a contribuit la modelarea sistemelor competiționale UCL și Europa League, EURO 2016, precum și celor din Olanda, Belgia, Portugalia, Norvegia, Danemarca, Austria și Elveția.
“Provocarea pe care o avem este de a obține o poziție mai bună în fotbalul european la nivel de cluburi. Prin îmbunătățirea performanței sportive cluburile atrag mai mulți fani și cresc interesul consumatorilor în piața de TV și de online.
Acest lucru face clubul mai atractiv inclusiv pentru sponsori. Aceste venituri adiționale permit cluburilor să investească mai mult în îmbunătățirea performanței sportive”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
(sursa: Mediafax)