Concurs anulat la Ambulanța Gorj. Corpul de control al prefectului a făcut verificări

Un concurs organizat de Serviciul Județean de Ambulanță Gorj, pentru ocuparea postului vacant de șef serviciu achiziții publice, a fost anulat în urma unei verificări efectuate de Corpul de control al prefectului.  

ambulanta gorj 

În urma cercetărilor efectuate, s-a stabilit că înființarea postului de șef serviciu în cadrul Serviciului aprovizionare, achiziții publice, transport, administrativ, pază, protecția muncii, PSI, evidența militară, apărare civilă a fost stabilită prin hotărâri ale Comitetului Director al Serviciului Județean de Ambulanță Gorj, arată prefectul județului Gorj, Corneliu Răducan-Morega, într-o postare pe facebook.

Corpul de Control al Prefectului a concluzionat că schimbările în statul de funcții al Serviciului Județean de Ambulanță Gorj ar fi trebuit realizate prin ordin al Ministrului Sănătății.

De asemenea, reprezentanții Prefecturii Gorj au mai stabilit că Fișa postului vacant de șef serviciu nu acoperă întreaga sferă a atribuțiilor serviciului stabilită prin Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Județean de Ambulanță Gorj. O altă problemă identificată a fost că stabilirea condițiilor specifice de ocupare a postului de șef serviciu (studii de specialitate doar în domeniul economic și cursuri/programe de specializare în doar două domenii, respectiv management și achiziții) nu are la bază o fundamentare adecvată cu privire la atribuțiile serviciului, aducându-se atingere Codului de etică și integritate al personalului S.J.A Gorj”, scrie prefectul pe facebook.

Managerului Serviciului Județean de Ambulanță Gorj i s-a recomandat, în urma acestui control, să dispună suspendarea concursului.