Românii au pedalat peste 82 000 de kilometri pentru știință și inovație în medicină

 Invitați să pedaleze 50.000 de kilometri pentru a-și arăta susținerea față de inovația în medicină, românii s-au mobilizat într-un mod remarcabil și au strâns cu peste 30.000 mai mulți kilometri pedalați.

 

bikeEfortul comun al bicicliștilor amatori și profesioniști din România și nu numai a făcut parte din campania #BikeForScience, menită să atragă atenția asupra importanței științei pentru societate.

În luna dedicată științei și inovației în medicină, marcată prin programul #BikeforScience, bicicliști amatori sau profesioniști au pedalat zeci de mii de kilometri în numele științei. În schimbul energiei cicliștilor care au luat parte la inițiativa-manifest, Bristol Myers Squibb va finanța un proiect de cercetare al unei Universități de Medicină și Farmacie din țara noastră, prin intermediul unui grant.

Cei peste 82.000 de kilometri au fost parcurși de către români din toată țara, dar și de peste hotare, care au răspuns provocării #BikeForScience. Fie că au pedalat în cadrul unui tur organizat, în drumeții individuale, pe drumul către locul de muncă, ori chiar în propria sufragerie, participanții au distribuit pe rețelele de socializare traseul parcurs, contribuind, astfel, la acumularea unui număr cât mai mare de km pedalați pentru știință.

”Grantul Bike for Science este doar o mică mână de ajutor pe care o întindem omanilor excepționali din domeniul cercetării medicale, despre care nu se spun foarte multe. Personal, am fost impresionat în nenumărate rânduri să descopăr câte idei inovatoare, care îmbină digitalul cu cercetarea au studenții și membrii sferei academice medicale, așa că va fi o reală provocare pentru juriu sa aleagă cel mai bun proiect. Cu această ocazie, lansăm o invitație deschisă către toate Universitățile de Medicină și Farmacie din țară să își înscrie proiectele științifice”, a punctat Cătălin Radu, General Manager Bristol Myers Squibb România.

Bike For Science este un proiect Bristol Myers Squibb lansat în România în contextul anunțării noii identități globale a companiei. Articulată sub scopul de a transforma viețile pacienților cu ajutorul științei, misiunea companiei este cel mai bine exemplificată prin intermediul acestui demers de responabilitate socială al companiei.

Sursa: Mediafax