Rezultate Simulare BAC: 45,08% dintre elevii doljeni au promovat

45,08% dintre elevii doljeni care s-au prezentat la simularea Examenului Național de Bacalaureat 2021 au obținut note de trecere. 

examen

Potrivit reprezentanților ISJ Dolj, au fost și elevi care au obținut nota maximă. Astel, sunt înregistrate: 20 note de 10 la Limba și literatura română, 23 la Istorie, nouă note de 10 la Matematică, 24 – Biologie, 1 – Fizică, 11 – Geografie, 7 – Informatică, 8– Logică, 1-Psihologie.

Unitățile de învățământ liceal care au obținut un procent de promovare de peste 40% sunt următoarele:

Colegiul National "Fratii Buzesti" Craiova - 88.27%

Colegiul National "Carol I" Craiova - 82.71%

Colegiul National "Elena Cuza" Craiova - 81.12%

Colegiul National Pedagogic "Stefan Velovan" Craiova - 72.53%

Liceul Teoretic "Independenta" Calafat - 71.77%

Seminarul Teologic Ortodox "Sfantul Grigorie Teologul" Craiova - 69.23%

Liceul "Voltaire" Craiova -64.18%

Liceul Tehnologic Transporturi Cai Ferate Craiova - 58.82%

Colegiul National Militar "Tudor Vladimirescu" Craiova - 56.25%

Liceul Teoretic "Constantin Brancoveanu" Dabuleni - 50.98%

Liceul Teoretic "Tudor Arghezi" Craiova - 49.02%

Colegiul National "Nicolae Titulescu" Craiova - 47.59%

Liceul Teoretic "Mihai Viteazul" Băilesti - 42.31%

„Reamintim că rezultatele obținute la simulare sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care s-au desfăşurat aceste simulări, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare. Notele obţinute la simulările naţionale nu se trec în catalog. Prin excepţie, la solicitarea scrisă a elevului, notele obţinute la simulările naţionale pot fi trecute în catalog”, a menționat purtătorul de cuvânt al ISJ Dolj, Nicoleta Lițoiu.

Inspectoratul Școlar Dolj va analiza rezultatele simulării și va realiza un plan de acțiune care va cuprinde măsurile de monitorizare, control și remediere în unitățile de învățământ unde acest lucru se impune.

De asemenea, în cadrul activităților remediale se va insista pe acele aspecte identificate în urma analizei rezultatelor la nivelul fiecărei unități  de învățământ liceal.