Autobuzele RAT Craiova – cuptoare pe patru roţi! (II)

Indiferenţa angajaţilor RAT Craiova cu privire la condiţiile în care călătoresc pasagerii, continuă!

Autobuz

Articolul precedent, referitor la condiţiile de călătorie în noile autobuze, de fabricaţie turcească, ale Regiei Autonome de Transport Craiova, se pare că nu a avut efectul scontat. În continuare, în multe dintre aceste autobuze, şoferii nu pornesc instalaţia de climatizare, astfel că eşti nevoit să stai într-o baie de aburi insuportabilă!

Coroborând lipsa climatizării, la temperaturi, anunţate azi, de 34° Celsius, la umbră, cu obligativitatea purtării măştii de protecţie, poate conduce la leşinuri sau crize de sufocare pentru pasagerii care suferă de afecţiuni respiratorii!

Azi, am călătorit, din nou, cu un autobuz pe traseul E1, între staţiile „Sfântu Dumitru” – Craioviţa Nouă, între orele 12.25–12.45. În autobuzul nou, turcesc, două geamuri deschise, aer condiţionat zero!

Autobuzul poartă indicativul R 21 şi numărul de înmatriculare DJ 15 BHV, după cum se poate vedea în imagine.

În schimb, la întoarcere, pe traseul Craioviţa Nouă – Staţia „Madona Dudu”, între orele 15.30-15.45, în autobuzul cu indicativul R 12, instalaţia de climatizare, pornită, a permis o călătorie în condiţii decente. Deci, se poate, dar nu se vrea?

Întrebarea este: de ce primarul Mihail Genoiu a îndatorat, deja craiovenii, pe o perioadă de 8 ani, angajând un împrumut de 6 milioane euro, cu o rată a dobânzii cuprinsă între 2% și 2,25%, de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, de vreme ce nu-şi poate disciplina subordonaţii (indirect) – şoferii de la RAT Craiova, să folosească noile autobuze la standardele şi opţiunile cu care au fost fabricate?!...

Poate părea o întrebare retorică, dar, totdeauna, retorica deschide calea către răspunsuri şi completări ulterioare...  

 

X

Right Click

No right click