După aproape treizeci de ani de la Revoluţia din Decembrie 1989, Regia Autonomă de Transport Craiova nu reuşeşte să se „desprindă” de trecut şi menţine în circulaţie autobuze care au depăşit şi patruzeci de ani de cărăuşie zilnică pe străzile cu probleme ale Craiovei(!)...

Ce se află la baza acestei „neputinţe” îndelungate a administraţiei publice locale, valabilă pentru toţi managerii RAT, indiferent de culoarea politică a celor care i-au numit în funcţii? Cred că incompetenţa profesională, în primul rând şi, dacă se poate spune, tot în primul rând, prioritatea intereselor personale şi de partid a celor care, vremelnic, s-au văzut şefi peste un parc auto utilitar.

Craiova este un oraş european, al unui stat membru al Uniunii Europene şi foloseşte, încă, în transportul public, autobuze care oferă aceleaşi condiţii cu cele din India sau Bangladesh, cu scaune atât de murdare că, dacă eşti îmbrăcat în haine mai deschise la culoare, nu îţi poţi permite să te aşezi, dacă nu vrei să pleci cu jegul care a făcut „corp comun” cu husele rupte ce „îmbracă” (au îmbrăcat, odată) mobilierul acestora...

Este, în primul rând, cazul autobuzelor de pe traseele 1 – Gară-Romaneşti şi 3 – Craioviţa Nouă-Complex Bănie, atât de insalubre încât te întrebi cum au primit autorizaţia de funcţionare în transportul în comun într-o reşedinţă de judeţ, cum este Craiova?!...

Am văzut că primarul Craiovei – ca „tartore” peste Consiliul Local, care se comportă ca o maşină de vot a PSD, împarte, lunar, suplimente de buget instituţiilor subordonate şi a aprobat rectificări bugetare inclusiv la RAT, dar unde se duc aceşti bani, numai... PSD ştie!

Sau PSD+ALDE, sau acum numai PSD?!...