După ce, timp de mai mult de cincisprezece zile – cât era prevăzut termenul de predare a mărfii, am tot aşteptat primirea comenzii on-line a unui aparat de aer condiţionat, de la o firmă bucureşteană, m-am hotărât să-mi iau gândul de la această nefericită întâmplare şi, după ce am analizat ofertele pe internet, în data de 26 august a.c., m-am gândit să încerc să achiziţionez un astfel de aparat de la o firmă care îşi face o publicitate agresivă la televizor şi are şi reprezentanţă în Craiova, în sediul Auchan, şi anume e-MAG.

Hotărât, deci, să mai scap de canicula obositoare din această vară fierbinte care, parcă, nu se mai termină, mi-am luat picioarele la spinare şi am ajuns, în jurul orelor 14.00-14.20, în incinta magazinului e-MAG, de pe strada Severinului, din Craiova.

Acolo am văzut că lucrează mai mulţi angajaţi ai firmei, fete şi băieţi, şi am întrebat, mai întâi, un băiat aflat în faţa unui laptop (ca şi ceilalţi), dacă au produsul pe care-l caut(?). Acesta m-a trimis la un alt punct de lucru, la o domnişoară, care, după ce i-am spus ce doresc, m-a trimis la un alt băiat, care vorbise la telefon vreo cinci minute şi apoi se adâncise, şi el, în lumea virtuală deschisă de ecranul laptop-ului.

I-am spus şi lui ce doresc, s-a uitat la mine cam plictisit şi, puţin îngreţoşat, de parcă aş fi avut râie, după care a urmat un dialog halucinant. Îmi zice: „Vă uitaţi pe oferta noastră on-line şi comandaţi de acolo, noi nu avem în stoc”; „Am văzut oferta dumneavoastră on-line şi tocmai de aceea am venit să-l cumpăr, sau să-l comand, direct de aici, de la sursă”; „Aţi venit degeaba până aici, comandaţi-l on-line!”; „Domne, îi zic, dar am mai comandat on-line, de la o firmă din Bucureşti, un astfel de aparat şi au trecut mai mult de cincisprezece zile şi nu am primit nimic, nici măcar vreun mesaj în care să-mi spună dacă-l mai primesc sau nu!?”; la care el îmi răspunde: „Probabil că aşa o să se întâmple şi acum(!)”..., şi gata, a considerat că a terminat discuţia cu mine, că şi-a făcut treaba, şi a plecat, vorbind iar la telefon...

Până la această întâmplare, nu am ştiut prea multe despre e-MAG, pentru că nu am cumpărat nimic de la ei, dar chiar nu mă aşteptam că e-MAG este magazinul în care clienţii sunt luaţi la mişto şi expediaţi rapid de angajaţi sictiriţi de viaţă, ca băiatul ăsta, despre care spun aici!...

Poate, după ce vor citi acest articol, se mai sesizează şi şefii de la e-MAG, în legătură cu atitudinea angajaţilor lor faţă de clienţi, şi mai scutură preşul de praf...