În ziua de 22 mai 2019, cu 5 zile înainte de a fi arestat, fostul preşedinte autoritar al PSD, Liviu Dragnea, a inaugurat, cu mare fast, începerea aşa-zisele lucrări la primul tronson din Drumul expres Craiova–Piteşti, promis demult oltenilor care vor o infrastructură de nivel european în zonă şi, mai ales, americanilor de la Ford, cu care s-au angajat, prin contract, că vor investi în drumurile din regiune.

Şi au venit, în acea zi, cu mic, cu mare, oficialii partidului aflat la putere, Liviu Dragnea fiind flancat de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, dar, în principal, de parlamentarii craioveni Lia Olguţa Vasilescu şi Claudiu Manda.

Olguţa a făcut câteva „plecăciuni” în faţa unei roabe cu ciment şi pietriş şi a luat o mistrie cu care a pus, demonstrativ, puţin material, la o bordură, în acest fel contribuind decisiv la succesul noului tronson rutier în devenire...

Odată inaugurarea drumului făcută, oficialii PSD au urcat, veseli, în maşinile luxoase şi au plecat spre Bucureşti, nădăjduind că păcăleala asta va ţine până pe 26 mai, când românii au fost chemaţi la vot, pentru alegerile europarlamentare şi Referendumul pe Justiţie.

Dar, după ce liderii PSD au plecat de la faţa locului, utilajele au fost retrase din zonă, aflându-se, ulterior, că, de fapt, Dragnea a inaugurat punerea bordurilor pe „drumul tehnologic”, paralel cu drumul expres, cu alte cuvinte, ne-au cam luat de proşti(!)...

Au trecut alegerile din 26 mai, PSD şi-a luat o lovitură puternică – şi ca procentaj obţinut, dar şi ca imagine, Dragnea a intrat la puşcărie şi mult promisul drum expres Craiova-Piteşti a fost uitat.

La această oră, pe locul în care s-a făcut toată regia inaugurării începerii lucrărilor, nu mai există nici măcar cele câteva borduri care fuseseră montate în ajunul zilei de 22 mai...

Pretextele pentru neducerea la îndeplinire a acestui proiect sunt că „lucrările nu pot începe la primul tronson, întrucât studiul de fezabilitate, făcut în 2007, care a costat aproape 13 milioane de euro, fără TVA, trebuie modificat, iar guvernul a aprobat realizarea unor exproprieri parţiale, pentru acest tronson, şi alocarea a 3.882.000 lei, însă trebuie realizat şi un alt proiect pentru restul suprafeţelor de teren care trebuie expropriate, ca urmare a modificării traseului”.

Dar mesajul real al PSD către cetăţeni este clar, chiar dacă nu l-au spus direct: Nu ne-aţi votat pe 26 mai, nu mai „pupaţi” Drumul expres Craiova-Piteşti(!)...